Boże Narodzenie · Kalendarz adwentowy 2015

Co robiłam jak mnie nie było, czyli Kalendarz Adwentowy 2015 CD

Niestety w środę 16 grudnia los sprawił mi psikus i moja prawa ręka stała się całkowicie nieużywalna. Do tej pory ( a minęły już ponad 2 tygodnie!) nie wiem, co sobie zrobiłam. Musiałam w coś uderzyć i to ze sporą siłą, plus przeciążyć porządnie rękę, bo moje żyły nie są na co dzień aż tak widoczne i wypukłe (do 15 kg temu 😉 był poważny problem z pobieraniem mi krwi).

siniak
W tej chwili nadal mam problem z jej używaniem po większym wysiłku, więc szydełka grzecznie czekają na swoją kolej w przyborniku, aczkolwiek po woli się uruchamiamy, bo sporo roboty przed nami 😉

Ale zanim zaczniemy nadróbmy zaległości!

Jakiś czas temu urzeczona pięknym i prostym wzorem na blogu Ani pobiegłam do najbliższej pasmanterii po złoty kordonek (był tylko poliestrowy Yabali) i szydełkiem 2,3mm popełniłam trzy złote gwiazdki. Tylko trzy z całego kordonka, dało to dokładnie 3 zł za gwiazdkę, co moim zdaniem biorąc pod uwagę jakość kordonka i „przyjemność” dziergania jest ceną zbójnicką.
sniezynka1

4 gwiazdki

 

W drodze do Łodzi powstały także 3 gwiazdki, które docelowo miały stać się jedną trójwymiarową, jednak wyszły na tyle małe, że ostatecznie nie zostały zszyte.

3gwiazdki

Powstały także dzwonki. Jeden płaski i jeden jak najbardziej wypukły. Ten drugi jednak musi zostać wyprany i usztywniony na czymś innym, bo kształt pojemnika Via ewidentnie nie służy jego urodzie. #chujowadziewiarka

dzwonek

dzwonek3d

Płaski dzwonek zrobiony jest na brugijską modłę, na którą miałam fazę jakiś czas temu (2011 lub 2012 rok), a ten w 3D jest ananasowy, czego nie widać 😉
Kolejnym produktem mojej brugijskiej fazy był but św. Mikołaja lub jak kto woli, skarpetka na prezenty. Niestety podczas usztywniania zardzewiały mi na nim szpilki, czego nie mogę doprać do tej pory… #chujowadziewiarka #nieperfekcyjnapanidomu

but

 

Przed samym nabiciem sobie siniora prezentowanego na początku wyprodukowałam jeszcze kwadrat babuni ze śnieżynką, który niebawem zapewne stanie się częścią czegoś większego (może ocieplacz na kubek??)

podkładka
Powstały jeszcze choinki, ale jakoś tak wyszło, że nie zrobiłam im zdjęcia. Nadrobię to na pewno jak tylko zdejmę je z choinki.

 

W planach na adwent było jeszcze sporo ozdób i nie tylko. Mam nadzieję, że najbardziej rozczarowana niepowodzeniem tej akcji jestem ja sama. Wam na pocieszenie pokażę jeszcze naszą choinkę, na której po raz pierwszy zawisły szydełkowe ozdoby.

choinka2015

 

Jeszcze raz wszystkim moim czytelnikom życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

2 thoughts on “Co robiłam jak mnie nie było, czyli Kalendarz Adwentowy 2015 CD

Skomentuj

