Boże Narodzenie · Kalendarz adwentowy 2015

Kalendarz adwentowy 2015, dzień 12 i 13

Dziś nie będę się rozpisywać, bo jest już późno, a ja mam jeszcze sporo pracy. W zeszły weekend walczyłam z aniołkiem na bazie wzoru ananasów. Walkę przegrałam, bo na szydełko wzięłam moher. Moherem robi się okropnie, a prucie jest prawie niemożliwe – niby to wiedziałam, ale sprawdzić trzeba było, tym bardziej, że szpula przędzy moherowej leży w pudłach od kilku lat i się marnuje.
Anioła ostatecznie zrobiłam z kordonka.

aniołananasAnioł ananasowy, szydełko 1,5mm, kordonek Karat 8.

Uświetni zapewne któreś z naszych okien. Główka jest zrobiona na 3cm kole od breloczka.

Drugą robótką, którą chciałabym Wam pokazać, jest brugijski dzwoneczek. Ozdób tego typu będzie więcej. Zastanawiam się też  nad postem o koronce brugijskiej wraz z zestawem inspiracji. Jeśli ktoś chciałby poczytać post w tym stylu to bardzo proszę, niech da znać, z całą pewnością doda mi motywacji.

IMG_1320Dzwonek a’la brugijski, szydełko 1,75 mm, kordonek ze złotą nitką

W niedzielę nie pokażę Wam chyba świątecznych inspiracji, ale będę chciała pochwalić się prezentem, który jutro wręczę pewnej małej księżniczce, która urodziła się 7 tygodni temu, dokładnie w moje urodziny 🙂 Prezent został oczywiście wykonany na szydełku.

Skomentuj

