Boże Narodzenie · Kalendarz adwentowy 2015

Kalendarz adwentowy 2015, dzień 6 i 7

Wczoraj niestety nie udało mi się opublikować posta. Po pierwsze dlatego, że przegrałam z przędzą moherową i ananasowym aniołem, po drugie również dlatego, że padłam. Od tygodnia mój synek jest chory, więc snu mam mało i mój organizm się zwyczajnie upomniał o odpoczynek. Z aniołem nadal walczę, więc na pewno pokażę go wkrótce, a walkę z moherem odkładam na razie na później. 

Dziś chciałabym pokazać dwie prace. Pierwsza to biała śnieżynka, druga -płaska bombka robiona znanym już kordonkiem ze złotą nitką. Obie robione dawno temu. Śnieżynka ma jakieś 3-4 lata, a bombka co najmniej 2. Obie są mocno nieidealne i można je dopracować, ale doskonale pokazują moje postępy i w szydełkowaniu, i w blokowaniu.

bombkabombka z gwiazdką w środku przypomina koronkę brugijską

 

IMG_1318na przykładzie tej gwiazdki idealnie widać, czemu tak nie lubię pikotków 😉
Skomentuj

